maanantai 19. lokakuuta 2009

NY-backstage jengi kokoontui

Timo, Marja-Liisa, Päivi, Susanna, Raimo, Jola ja Jori kokoontuivat NY-yritysten rekisteröinnin jälkeiseen tilannetsekkaukseen.

Kolmetoista NY:tä on rekisteröitynyt ja mukana ovat PU09, PU08, TE09 sekä TE08.

Tilannetsekkauksessa sovittiin tulevista kiihdytyspisteistä, joita ovat mm. seuraavat:

  • 26.10 NY-yritysten tilannekatsaus opetreffeillä 
  • 27.10 Salon seudun sanomat - Casablanca + SILOkuva esittäytyvät + keikkailu esittäytyy
  • NY-yritykset kirkastavat ja viimeistelevät Liiketoimintasuunnitelmansa 27.10 mennessä - tsemppausta, kannustusta ja valmennusta tuntien aikana
  • 27.10 mennessä jokaisella NY:llä on oma blogi, jossa esittäydytään niin mukana olijoiden kuin matkassa olevien ideoidenkin suhteen - blogien perustamiseen ja hallinnointiin apua saatavilla (Timo, Päivi, marja-Liisa, Jori ja Jola)
  • 29.10 NY-kohtaamisajot klo.9.00 Hyvonin kuviksen tiloissa. Päivä alkaa NY yritysten esittäytymisellä (5 min / yritys) Päivän muina teemoina tuotannon suunnittelu (Raimo ja Marja-Liisa alustavat noin 30min) + markkinoinnin suunnittelu (Päivi ja Jola alustavat noin 30 min) + Työskentelyä NY yritysten tuotannon sekä markkinoinnin suunnittelun parissa
  • 9.11 klo. 9.30 - 13.30 Valmentajakohtaaminen (Timo, Raimo, Janne, Päivi, Marja-Liisa, Jola ja Jori)
Muita varmistettavia asioita / kriittisiä pisteitä:
  • Opintososiaalisten etuuksien menettäminen (Tammikuussa aloittavat Sisut)
  • NY-yritysten toiminnan tavoitteiden kirkastaminen
  • Miten varmistamme kannustuksen arjessa, ny:n näkyminen arjessa - työsaleissa ja tunneilla
  • Ny-yritysten tuoteideoiden hiominen ja kehittäminen
  • Tarjoukset, laskut, hinnoittelu, sopimukset jne.
  • Kirjanpidon aakkoset
-backstage palaverin kooste ala jori -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti